Prasidėjo III-sis studentų marketingo darbų parodos „Idėja“ etapas

Jau įpusėjo devintąjį kartą organizuojama marketingo darbų paroda „Idėja“ – vienintelė tokio pobūdžio ir masto paroda Lietuvoje, organizuojama Vilniaus universiteto Studentų atstovybės. Tai ne tik vizualinės reklamos renginys, bet ir unikalių produktų idėjų, novatoriškų įvedimo strategijų, platinimo kelių bei kitų marketingo priemonių pristatymas.

Šiais metais projekte užsiregistravo 40 komandų. Daugiausia aukštųjų technologijų idėjų sulaukta iš Vilniaus aukštųjų mokyklų: 14 iš Vilniaus universiteto ir 7 iš Vilniaus kolegijos. Idėjų taip pat nestokojo Kauno technologijos universiteto, Socialinių mokslų kolegijos, Lietuvos muzikos ir teatro akademijos studentai. Po vieną komandą užsiregistravo iš Vilniaus dailės akademijos, Vilniaus Gedimino technikos universiteto, Utenos kolegijos, Lietuvos aukštosios jūreivystės mokyklos, Klaipėdos valstybinės kolegijos bei dvi mišrios komandos: jėgas suvienijo KTU ir ISM, VGTU ir LMTA studentai.

Komandos sugalvojo įvairų būdų kaip patobulinti daiktus, kuriuos naudojame kiekvieną dieną, kaip palengvinti mūsų kasdienybę. Šiais metais net keletas komandų pateikė programėlių išmaniesiems telefonams idėjas, kurios palengvintų apsipirkinėjimą, neleistų pamiršti svarbių įvykių, padėtų keisti namų aplinką. Kelioms komandoms nemažiau svarbi pasirodė baterijų įkrovimo problema: viena iš tokių idėjų – mobiliojo telefono įkrovimo galimybė naudojantis Wi-Fi autobusų stotelėje. Pora studentų idėjų skirtos neregiams, turintiems problemų su kraujospūdžiu. Daug studentų siūlė reklamos ant įvairių paviršių idėjas, o kai kurie tobulinti namų apyvokos daiktus: stalo įrankius, puodelius, tapetus. Taip pat sulaukta pasiūlymų sisteminti gėlių laistymą, palengvinti drabužių lyginimą.

Be aukštųjų technologijų idėjos sukūrimo, dalyviai taip pat turėjo atlikti rinkos tyrimą. Tam, kad komandos kuo geriau jį atliktų, buvo surengtas seminaras, kūrė vedė Edmundas Bražėnas – vienas iš UAB „Rinkos tyrimo centras“ įkūrėjų. Pasibaigus trečiajam etapui – reklamos kūrimui – iš 40-ies idėjų bus atrinktos geriausios, kurių kūrėjai, padedami kompetentingų konsultantų, ruošis gruodžio 13-ąją vykstančiai parodai, kurią gali aplankyti kiekvienas besidomintis aukštosiomis technologijos bei marketingu.

Dovilė Gudzinevičiūtė, IDĖJOS 2012 ryšių su visuomene komandos narė

Parašykite komentarą