Kendi.lt – socialinis renginių tvarkaraštis internete

Kartais labai nesinori sėdėti namuose, tačiau ir veikti nesugalvojame ką. Galima eiti į kiną eilinį kartą, tačiau galimi ir kiti variantai, ypač gyvenant didmiestyje. Paprastai Vilniuje kas dieną vyksta po keletą įvairių renginių, apie kuriuos žmonės paprastai nieko nežino. Kaip padaryti, kad sužinotų?

Tokį klausimą sau uždavė HUB Vilnius narys JAVA programuotojas Vytautas Čivilis, kuris šiuo metu aktyviai dirba su savo startuoliu (na, gerai, kalbėkim slengu – startupu) Kendi.lt. Jis mielai sutiko papasakoti apie projektą, ir jį pristatyti.

www.Kendi.lt puslapyje yra talpinami įvairiausi renginiai vykstantys Vilniuje. Jie rūšiuojami patogiau pagal artimiausią laikotarpį, kad bet kada lankytojas galėtų pamatyti, kas vyksta šiandien, rytoj, šį savaitgalį, taip pat ir kitą savaitę bei kitą mėnesį. Visi renginiai yra rūšiuojami pagal tam tikras kategorijas: koncertai, teatrai, vakarėliai, šou, parodos, mokymai, ekskursijos ir t.t. Taip pat atskiriami ir nemokami renginiai tiems, kurie nenusiteikę už pramogas mokėti.

Kiekvienas renginys turi konkretų aprašymą. Jį įdeda Kendi.lt administratorius, tačiau renginio organizatoriai visą informaciją gali atsiųsti el. paštu. Kol kas renginiai talpinami nemokamai.

Kur Kendi.lt išskirtinumas? Lietuvoje veikia ne vienas renginių tvarkaraštis internete, todėl Kendi.lt kūrėjai sugalvojo padaryti gana unikalų dalyką – renginius paversti susipažinimo vieta. Užsiregistravę dalyviai vertina renginius ir pažymi, ar lankysis jame ar ne. Taip pat prisijungusiems nariams suteikiama galimybė komentuoti renginius, dalintis įspūdžiais. Tokiu būdu sukuriama kiekvieno renginio mini-socialinė aplinka. Jei į renginį eis nemažai žmonių – akivaizdu, kad jis yra kokybiškas ir originalus. Socialinės funkcijos bus dar plečiamos ir plečiamus, nes projektas vis dar Beta stadijoje, tačiau jau dabar sulaukia nemažai lankytojų.

Įdomu tai, kad renginio aprašymuose nepamatysite jokių nuotraukų. Tai yra puslapio koncepcija – pateikti tik tekstinę informaciją siekiant iš dalies apsaugoti renginio puslapį nuo reklamos, o taip pat ir sutelkiant daugiau dėmesio į socialinį jo aspektą – žmonių dalyvavimą, o ne į tiesmukiškus reklamos būdus.

Kendi.lt perspektyvos yra neblogos, nes artimiausiu metu planuojama plėstis į kitus didmiesčius, o vėliau ir visą Lietuvą aprėpti. Po Lietuvos, aišku, bus bandoma keltis į kitas rinkas. Finansine prasme galimybių yra labai daug. Renginių mokama reklama, bilietų pardavimai, tekstinės reklamos sprendimai, darbas Facebook socialiniame tinkle sukurs pakankamai lanksčią ir reklamos davėjams patrauklią terpę. Nors, kaip prisipažino huberis Vytautas, labai daug dėmesio piniginiams reikalams dar neskyrė.

Kodėl Kendi? Todėl, kad pavadinimas lengvai įsimenamas. Ir niekuo jis nesusijęs su saldainiais… Be to tai dar ir antrosios kartos žiniatinklio (Web 2.0 – netaisyklingai nelietuviškai) mados klyksmas – projektams duoti nesusijusius, tačiau trumpus ir lengvai atsimenamus pavadinimus.

Linkime Vytautui ir Kendi.lt didelės sėkmės!

HUBVilnius tinklaraštyje netrukus pristatysime ir kitų HUB narių projektus.

Parašykite komentarą